1. You are here:
  2. Search

74 results for your search

All types (74) Page (51) Document (22) Contact (1) Event (0) News (0) Project (0)

    Projektvorstellung

    ERSTANALYSE Projektvorstellung WIR SIND ZUALLGEMEINES FH PERSONAL PR O F4FH E DAS PROGRAMM FH PERSONAL Über FH Personal • 2019 aufgelegtes BMBF-Programm; Projektträger Jülich • Über 430 Mio. Euro Fördervolumen • Zwei Bewilligungsrunden: 2020 (64 HAWs) 2022 (34 HAWs) • Offizielle Webseiten: https://w

    Referenced at:

    More

    Relevance: 13% Type: Document File extension: PDF

    1. ISP

    KoSEWo

    KoSEWo Sustainable consumption models of the Share Economy in the housing industry About the project The trend of the "share economy" has also found its way into the housing industry. Sharing, swapping and lending initiatives reflect the zeitgeist of "using instead of owning". Housing companies are

    More

    Relevance: 13% Type: Page

    profilbogen-studentische_mentor_innen.pdf

    Profilbogen für studensche Mentorinnen und Mentoren Wir freuen uns sehr über dein Interesse, Teil des Mentoring-Programms zu werden. Dein Engagement und deine Bereitschaft, wertvolle Erfahrungen und Erkenntnisse zu teilen, sind von unschätzbarem Wert für angehende Mentees. Um sicherzustellen, dass w

    Referenced at:

    More

    Relevance: 13% Type: Document File extension: PDF

    1. ISP

    TMUEN-Study

    TMUEN-Study Making neighbourhoods liveable together - More space for green and climate-friendly mobility Land justice in neighbourhoods taking into account biodiversity, climate-friendly mobility and quality of life Urban neighbourhoods are still dominated by car-centred land use. Safe and wide foot

    More

    Relevance: 13% Type: Page

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Building Services Engineering and Computer Science
    4. Applied Computer Science

    Bachelor Applied Computer Science

    Interested in shaping and developing the digital world?

    More

    Relevance: 13% Type: Page

    profilbogen-mentee.pdf

    Profilbogen für Mentees Wir freuen uns, dass du dich für das Mentoring-Programm für MINT-Studierende in Thüringen interessierst. Um sicherzustellen, dass wir die bestmögliche Mentoring-Partnerschaft für dich gestalten können, bitten wir dich, den folgenden Profilbogen sorgfältig auszufüllen. Deine I

    Referenced at:

    More

    Relevance: 12% Type: Document File extension: PDF

    profilbogen_mentor_innen.pdf

    Profilbogen für Mentorinnen und Mentoren aus der Praxis Wir freuen uns sehr über Ihr Interesse, Teil des Mentoring-Programms zu werden. Um sicherzustellen, dass wir die bestmögliche Mentoring-Partnerschaft gestalten, möchten wir Sie bitten, den folgenden Profilbogen sorgfältig auszufüllen. Ihre Info

    Referenced at:

    More

    Relevance: 12% Type: Document File extension: PDF

    Untitled

    Untitled Zusammen Wirken. Dieses Motto, was das Jubiläumsjahr 2021/22 anlässlich des 30­jährigen Bestehens der Fachhochschule Erfurt (FHE) programmatisch begleitete, steht zugleich für den Prozess der Internationalisierung der FHE. In einer gemeinsamen An­ strengung soll die Internationalisierung an

    Referenced at:

    More

    Relevance: 12% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Advice and Services

    Students with Disabilities

    Students with Disabilities or Chronic Illnesses Before and during your studies, many questions and challenges can arise, but you may also encounter problems due to environmental barriers. On this website we hope to be able to answer these questions and also give you an overview of the various treatm

    More

    Relevance: 12% Type: Page

    1. ISP

    EnWoKom

    Energy efficiency and housing – EnWoKom Testing of environmental communication concepts for energy-efficient resident behaviour in existing housing estates in Erfurt and Kassel About the project The EnWoKom model project, funded by the DBU - Deutsche Bundesstiftung Umwelt (German Federal Environment

    More

    Relevance: 12% Type: Page