1. You are here:
  2. Search

218 results for your search

All types (218) Document (126) Page (92) Contact (0) Event (0) News (0) Project (0)

    Hinweise_Gremienarbeit

    Leitfaden zur Unterscheidung von paritätisch und mit Hochschullehrer*innenmehrheit zu entscheidenden Angelegenheiten Seite 1 von 4 Justiziariat, Stand 09.08.2023 HINWEISE FÜR DIE GREMIENARBEIT Grundlagen - Thüringer Hochschulgesetz - Grundordnung der FHE - Gemeinsame Geschäftsordnung der Gremien der

    Referenced at:

    More

    Relevance: 66% Type: Document File extension: PDF

    22-06_Postkarte_Studieneinfuehrungstage2022_WICKELFALZ_PRINT.indd

    22-06_Postkarte_Studieneinfuehrungstage2022_WICKELFALZ_PRINT.indd WO IST WAS? Parkplatz M od el lb au w er ks ta tt Haupt- eingang Caféteria Dekanat Schinkelstraße Boyn eburgufer Sc hl üt er st ra ße FACHHOCHSCHULE ERFURT UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES Information Tipps zum SemesterstartDie Fachhoch

    Referenced at:

    More

    Relevance: 66% Type: Document File extension: PDF

    Hochschulratsvorlage_Formular

    Senatsvorlage Hochschulratsvorlage Die Vorlage ist bis spätestens 15 Tage vor der nächsten Sitzung unter gremien@fh-erfurt.de einzureichen. Vorlage für die Sitzung des Hochschulrats am 30. Name des beantragten Tagesordnungspunktes: Geplante Dauer des Tagesordnungspunktes (in Minuten): Name(n) der:de

    Referenced at:

    More

    Relevance: 65% Type: Document File extension: PDF

    Antrag Anmeldung/Bearbeitung der Thesis

    Antrag auf Anmeldung und Bearbeitung der Bachelorarbeit/Masterarbeit Antragsteller*in: Name, Vorname: Matrikelnummer: E-Mail: Angaben zur ☐ Bachelorarbeit ☐ Masterarbeit Thema: Erstprüfer*in: Zweitprüfer*in: Unterschrift Erstprüfer*in Hinweis: Erst nach der Zulassung durch den Prüfungsausschuss darf

    Referenced at:

    More

    Relevance: 64% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Architecture and Urban Planning
    4. Architecture

    Bachelor Architecture

    Bachelor's in Architecture The Bachelor's degree program in Architecture spans 6 semesters until graduation. First, the students are taught fundamental knowledge and skills in the areas of representation, design, drafting, building construction and interpersonal competences. Later, this is followed

    More

    Relevance: 64% Type: Page

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Civil Engineering and Conservation & Restoration
    4. Conservation / Restoration

    Veranstaltungen

    Events Back to the home page Symposia Unknown Romanesque. A wall painting in the collection of the Room with the Flower Ceiling (Erfurt 2018) International symposium because of the 25th anniversary Departmental Study Days 8th Study Day 7th Study Day 6th Study Day 5th Study Day 4th Study Day 3rd Stud

    More

    Relevance: 64% Type: Page

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Central Facilities
    3. University Computer Centre
    4. Software

    Padlet

    Padlet is a web-based tool for creating digital pinboards for collaborative work.

    More

    Relevance: 63% Type: Page

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Applied Social Sciences
    4. Social Work

    Master Counselling and Intervention

    Find out more about the degree program

    More

    Relevance: 63% Type: Page

    Apply for recognition/credit transfer

    1 Application for credit transfer Zentrum für studentische und akademische Angelegenheiten Centre for Student and Academic Affairs Altonaer Straße 25, 99085 Erfurt Email: pruefungsamt@fh-erfurt.de 1. Personal Details Last name, first name Date of birth Degree course Student ID number Telephone numbe

    Referenced at:

    More

    Relevance: 63% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Applied Social Sciences
    4. Social Work

    Bachelor Social Work

    Find out more about the degree program

    More

    Relevance: 63% Type: Page