1. You are here:
  2. Search

31 results for your search

All types (31) Document (24) Page (7) Contact (0) Event (0) News (0) Project (0)

    Studienplan DUAL (PO2019)

    FH Erfurt - Studienplan Bachelorstudium "Forstwirtschaft und Ökosystemmanagement DUAL" VPr CP CP CP CP CP CP 7. Semester CP (8 Wo) 30 30 30 30 30 30 WS 30 4 4 4 6 6 26 BFO7030 18 K90 K120 M15 PZ PZ 4 2 6 4 4 K120 M15 PZ 6 4 4 6 4 K90 K120 K90 PZ PZ 6 6 6 2 6 K90 M15 PZ 4 4 6 4 6 K90 M15 PZ 6 6 4 4 B

    Referenced at:

    More

    Relevance: 63% Type: Document File extension: PDF

    Studienplan (PO2019)

    FH Erfurt - Studienplan Bachelorstudium "Forstwirtschaft und Ökosystemmanagement" VPr CP CP CP CP CP CP 7. Semester CP (8 Wo) 30 30 30 30 30 30 WS 30 4 4 4 6 6 8 BFO7010 18 K90 K120 M15 PZ PZ 4 2 6 4 4 K120 M15 PZ 6 4 4 6 4 18 K90 K120 K90 PZ PZ 6 6 6 4 6 K90 M15 PZ 4 4 6 4 6 K90 M15 PZ 6 6 4 6 BFO7

    Referenced at:

    More

    Relevance: 63% Type: Document File extension: PDF

    Modulübersicht (PO2020 1. Änderung)

    Kompetenzfelder Modulübersicht des Bachelorstudiengangs Landschaftsarchitektur an der FH Erfurt – SB2020_1 – Stand 04/2022 Bachelor Landschaftsarchitektur – SB2020_1 Die jeweils zu erbringenden Studien- und Prüfungsleistungen sind den dazugehörigen studiengangspezifischen Bestimmungen (SB) des BA-St

    Referenced at:

    More

    Relevance: 58% Type: Document File extension: PDF

    Modulübersicht (PO2020)

    Kompetenzfelder Modulübersicht des Bachelorstudiengangs Landschaftsarchitektur an der FH Erfurt – SB2020 – Stand 04/2021 Bachelor Landschaftsarchitektur – SB2020 Die jeweils zu erbringenden Studien- und Prüfungsleistungen sind den dazugehörigen studiengangspezifischen Bestimmungen (SB) des BA-Studie

    Referenced at:

    More

    Relevance: 58% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Building Services Engineering and Computer Science
    4. Applied Computer Science

    Master Applied Computer Science

    Interested in designing and developing the digital world?

    More

    Relevance: 49% Type: Page

    Modulkatalog_MFO2019Stand2025_04_08.pdf

    M od ul ka ta lo g M as te rs tu di en ga ng „ M an ag em en t vo n Fo rs tb et ri eb en “ G ül ti g ab : W iS e 19 /2 0 Ziele des Studienganges Das Studium soll zu Tätigkeiten in folgenden Berufsfeldern befähigen: • Betriebsleitung in privaten Forstbetrieben • Tätigkeiten im höheren Forstdienst der

    Referenced at:

    More

    Relevance: 34% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Business, Logistics and Transport
    4. Traffic and Transportation

    Master Material Flow and Logistics

    Study for a Master’s in Material Flow and Logistics at FH Erfurt

    More

    Relevance: 34% Type: Page

    Modulkatalog

    Modul-Handbuch B.A.-Studiengang Jüdische Soziale Arbeit Fakultät Angewandte Sozialwissenschaften 1 Modulkatalog für den Bachelorstudiengang „Jüdische Soziale Arbeit“ An der Fakultät Angewandte Sozialwissenschaften der Fachhochschule Erfurt Ansprechpartnerin Prof.in Dr.in Maria Schmidt Altonaer Str.

    Referenced at:

    More

    Relevance: 31% Type: Document File extension: PDF

    Modulkatalog

    Stand 25.04.2023 Modulcode Modulbezeichnung Zuordnung MEM1010 Schlüsselqualifikationen – und Kommunikation und Moderation MA Studiengang Erneuerbare Energien Management Fakultät Landschaftsarchitektur, Gartenbau und Forst Modulverantwortlich Tilo Fiegler Modulart Pflicht Angebotshäufigkeit Winter Re

    Referenced at:

    More

    Relevance: 28% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Architecture and Urban Planning
    4. Architecture

    Bachelor Architecture

    Bachelor's in Architecture The Bachelor's degree program in Architecture spans 6 semesters until graduation. First, the students are taught fundamental knowledge and skills in the areas of representation, design, drafting, building construction and interpersonal competences. Later, this is followed

    More

    Relevance: 27% Type: Page