1. You are here:
  2. Search

71 results for your search

All types (71) Document (54) Page (17) Contact (0) Event (0) News (0) Project (0)

    Betreffzeile des Briefes

    Betreffzeile des Briefes Infosheet FHE | Eröffnung Seminarfachportal Die Fachhochschule bekommt ein Portal für Seminarfachthemen und unterstützt damit das forschende Lernen im Rahmen des Seminarfaches an Thüringer Schulen. Auf dem Portal werden aus dem breit gefächerten Fachrichtungsportfolio der Ho

    Referenced at:

    More

    Relevance: 86% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Architecture and Urban Planning
    4. Architecture

    Master Architecture

    Master 's in Architecture The consecutive, postgraduate Master's degree program in Architecture is aimed at graduates of the Bachelor of Architecture degree program. It comprises 4 semesters and covers all of the essential areas of planning and construction. It provides a practice-oriented, broad-ba

    More

    Relevance: 86% Type: Page

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Research Centre for Horticultural Crops (FGK)

    Peer Reviewed

    Peer Reviewed Hidri R, Azri R, Burow K , Zorrig W, Debez A, Alyami NM, Rabhi M, Fnayou B-F, Mliki A, Franken P , Aroca R (2025) Significance of photosystem integrity and reducing Cd accumulation in mitigating Cd stress on olive tree inoculated with bacteria consortium is variety-dependent. Plant Str

    More

    Relevance: 83% Type: Page

    ThInKPaed

    Thüringer Institut für Kindheitspädagogik (ThInKPäd) Das Thüringer Institut für Kindheitspädagogik (ThInKPäd) zielt darauf ab, kindheitspädagogische Professionalität in Thüringen zu fördern und an ihrer Weiterentwicklung mitzuwirken. Dabei verfolgen wir einen integrierten, dialogischen Ansatz der Qu

    More

    Relevance: 82% Type: Page

    Anmeldung_MA_BM.pdf

    Antrag auf Vergabe einer Masterarbeit im Masterstudiengang „Business Management“ der FH Erfurt Allgemeine Hinweise: - Das Formular ist vollständig digital auszufüllen und vom Erstgutachter per Unter- schrift (digital möglich) zu bestätigen. - Der Antrag ist daraufhin beim Prüfungsausschuss der Fachr

    Referenced at:

    More

    Relevance: 81% Type: Document File extension: PDF

    Learning Agreement

    1 Higher Education: Learning Agreement form Student’s name Academic Year 20…/20… Learning Agreement Student Mobility for Studies Student Last name(s) First name(s) Date of birth Nationality1 Gender [Male/Female/ Undefined] Study cycle2 Field of education 3 Sending Institution Name Faculty/Department

    Referenced at:

    More

    Relevance: 81% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Business, Logistics and Transport

    Business Administration

    Here you will find all the information you need about the Department of Business Administration

    More

    Relevance: 79% Type: Page

    Hinweise_Gremienarbeit

    Leitfaden zur Unterscheidung von paritätisch und mit Hochschullehrer*innenmehrheit zu entscheidenden Angelegenheiten Seite 1 von 4 Justiziariat, Stand 09.08.2023 HINWEISE FÜR DIE GREMIENARBEIT Grundlagen - Thüringer Hochschulgesetz - Grundordnung der FHE - Gemeinsame Geschäftsordnung der Gremien der

    Referenced at:

    More

    Relevance: 79% Type: Document File extension: PDF

    Flyer ThinKPaed

    2021-11_flyer_thinkpad.indd Th In K Pä d Th ür in ge r In st it ut fü r Ki nd he it sp äd ag og ik de r Fa ch ho ch sc hu le E rf ur t Kontakt Thüringer Institut für Kindheitspädagogik der Fachhochschule Erfurt Fakultät ASW I Fachrichtung Bildung & Erziehung Altonaer Straße 25 99085 Erfurt Webseite:

    Referenced at:

    More

    Relevance: 78% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Building Services Engineering and Computer Science
    4. Building Services Engineering

    Bachelor Energy Engineering and Management

    Focussing on the ecological and economical use of energy and resources

    More

    Relevance: 77% Type: Page